tisdag 7 juli 2009

Nu är dom klara!!


Nu är dörrarna shabbade och klara, shabbade även en gammal korg så nu har mitt virkade överkast fått sin plats, jag blev jättenöjd med resultatet, skulle ha olivkransar på dörrarna men hittade inget material och göra av, så jag tog ek blad och gjorde 2 små kransar till dörrarna och en liten båge till korgen.
Tavlan hämtade jag idag den är en vinst från Tradera, med någon gammal kung på tror jag det är. Och trähästen är oxå en vinst från Tradera. Tycker min gamla golvlampa gjorde sig bra där.
Det var allt för denna gång
Ha det så bra

17 kommentarer:

  1. Så fint det blev. Är riktigt avundsjuk på dina dörrar, ska leta dörrar och fönster i sommar. Jättefina kransar du gjort också. Ha nu en härlig sommar.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Wiiieeee så fint, himmel alltså !! Jag bara suckar här bakom dataskärmen !!
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  3. Verkligen ljuvliga dörrar, så fina dom blev, här lyser solen faktiskt idag, kan knappt tro att det är sant...önskar dig en fin dag, KRAMEN

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra dörrar du har gjort i ordning. Så fina de blev och korgen. Har en liknande korg får nog ta fram den och måla.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Såå himla snygga dörrar! Blev superfint! Hittade dig hos "Hemma på kråkered"! Måste kika mer här! Kram :)

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga dörrar, men vilket härligt golv du verkar ha...
    Kram Maud

    SvaraRadera
  7. Åhhhh vad fina dörrarna blev, supersnygga! Sådana vill jag oxå ha :)

    Ha en fortsatt trevlig sommar, kram Marie

    SvaraRadera
  8. Dörrarna blev verkligen super fina , du har det så otroligt fint hemma hos dej .Sommar Kramar/STINA

    SvaraRadera
  9. Dörrarna blev jättefina, du har det så vackert överallt!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Åh, Såå fina dörrarna blev! jättesnygga! Vad duktig du är...Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  11. ÅÅ sååå fina de blev..pryder ert hem fint nu:)

    Kram Millan ♥
    TREVLIG HELG!!!!

    SvaraRadera
  12. Underbara dörrar!
    Golvlampan är jag särskilt svag för!!
    Jag älskar gamla lampor i smide.

    Jag har tittat på dina övriga inlägg, och vilket VACKERT hem du har!!!

    Visa meeer!

    Mvh Randolph

    SvaraRadera
  13. Hej min vän!
    Men vilka fiiiiina dörrar!!!Vill också ha!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  14. Å vad fint det blev! Härliga dörrar!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  15. Hej hopp ! Min loppis ligger utan för Hedekas från Hedekas sett är det 12 km , från Ed hållet är det ca 2 mil /från Ed följer man skyltar mot Munkedal .ligger intill vägen har bla en blå buss o 3 röda småhus Ha en fin helg /STINA

    SvaraRadera
  16. Så fina dörrarna blev!!
    kram Therese

    SvaraRadera