lördag 25 juli 2009

Min kotavla & florabilder

Idag blir det en bild på min kotavla som kom igår på posten, den har jag köpt av syster Grön, jag är så nöjd med den. Passade även på att ändra på min favorit byrå den svarta gamla fotogen lyktan är ett loppis-fynd från min förra loppis tur, fyndade även 2 andra gamla lyktor och gamla flaskor samt 2 byråer och en skänk bilder kommer sen.

Här är min bok med flora bilder i, köpte den på Gunneboslott förra sommaren den har helt ljuvliga flora bilder i.
Har köpt en jättefin sak på en nätbutik jag får den nog nästa vecka bilder kommer då.
Nu kommer jag att ligga lite lågt med min blogg ett tag, hoppas ni kommer tillbaka sen.

Ha det nu så gott allihopa

16 kommentarer:

  1. Verkar vara jättevackra bilder!
    och visst är de häftiga kotavlorna=)
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Hej goa Sofia!

    Tack för kommentaren hos mig, jättekul att du blev nöjd med tavlan, den ser så fin ut på den underbara byrån, lampan och boken är också heeelt ljuvliga!

    Må så gott!
    Varma kramar / Kerstin

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort på din byrå. Och visst är kotavlor roliga. Ha det nu så gott och det är klart att jag kommer tillbaka till dig.
    Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia!
    Visst är de fina kotavlorna från Syster Grön! Är oxå nöjd med min:)

    Vad fint du har det där på byrån!

    Ha en skön lördagkväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jag får nog skaffa mig en kotavla...Hittade en på loppis men den var för shabbig (den var äckligt shabbig:-)Men nu när jag vet att man kan köpa nya fräscha så ska jag nog slå till!
    Ha en skön fortsatt helg
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  6. Jättefint med din kotavla på byrån. Och lampan och boken också jättefina saker. Du har så mysigt och fint du.
    Kramar AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Verkligen en fin samling där på byrån...svart och vitt det gillar jag...så klart jag kommer tillbaka..hoppas inte uppehållet blir bara för länge...har vant mig vid dina trevliga hälsningar och inlägg, ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  8. Hej Sofia

    Super fint på kommoden, eller byrån, som den åbenbart hedder på svenk. Jeg lærer mig svensk lidt efter lidt, idet de fleste interiørblogger jeg læser er svenske.
    Jeg har selv ledt efter sådan nogle rå, neutrale dåser, dine er rigtig fine.
    Har også tænkt på en kotavle, synes de er så vakre. Tænkt om at lave en myselv.
    Og må jeg sige, en drøm at have sådan en bok med flora bilder, den må jeg simpelhen anskaffe mig.

    ha, fortsæt en god helg

    kram Dagný

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint.
    Tack för att jag fick titta in.
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Så fint du har det där på byrån...önskar dig en trevlig vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  11. Sååå vackert överallt!!!
    Var inte borta för länge bara;)
    ha det gott så länge!
    kraam

    SvaraRadera
  12. SJÄLVKLART kommer ja tillbaks till din blogg du är en favorit o inspirationskälla .Ha det så fint Kramisar/STINA

    SvaraRadera
  13. Toppen! Så fint du dekorerat på byrån!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. hej
    jag tror inte jag besökt dig förut =) men jag har njutit en lång stund av dina vackra bilder...tack för fin inspiration....kika in till mig om du har lust jag målar bla allmoge
    kram pia

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Vad fint det blev på byrån. Väntar med spänning på mina kotavlor som är på ingång. Tror att det kan bli fint fram emot hösten med lite vitt och svart! Klart att vi väntar här på dig. Du vet... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

    Må så gott så länge!

    Kramar Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  16. Så fint det blev på byrån med kotavlan och alla de andra vackra sakerna!

    Ha det bra!
    Kram Marie

    SvaraRadera