lördag 18 juli 2009

Min antika gjutjärns urna

Idag blir det en bild från min altan på min antika urna den är jättetung så det är ingen sak man springer omkring med precis,Det var ett riktigt fynd jag bet bara 100:- för den, och jag har sett liknande hos Knut och Svea för ca 2500:- kul när man gör såna fynd det är inte ofta jag har sån tur, men ibland så.
Nu kommer min gubbe hem hörde jag, han har jobbat över idag för han går på semester på måndag, han har installerat en stor ved eldningsanläggning och var tvungen att bli färdig innan semestern,Så nu har vi 3 veckor tillsammans.
Ha det nu så gott allihopa.

14 kommentarer:

  1. Tack,men det var ett riktigt fynd det,helt otroligt.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Du...tala om fynd...ljuvlig...ha det nu så skönt på semestern...just nu vräker regnet ner och det åskar för fullt, ha det så härligt, kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd du har gjort. Ha en underbar semester tillsammans.
    Hoppas vädret blir bättre nästa vecka för här precis som hos Viola öser regnet ner.
    Ha en bra lördagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja såå fin o för ynka 100 kr!!!!

    varför hittar aldrig jag sådana fynd:(

    ~~TREVLIG HELG~~
    Kramsiar ♥ Millan

    SvaraRadera
  5. Jättefin urna. Hästen i föregående inlägg vill jag ha! Säkert många med mig. Grattis till dig! Du måste vara överlycklig över en sådan fin häst!
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Den där urnan är jättefin!

    Vad härligt med semester för dig o "gubben",
    min gubbe hälsar till din;)

    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Åhh, vilken fin urna du har köpt.
    Vad härligt att ni får semester tillsammans nu.
    Tack, snälla du för omtanken igår.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ett stort grattis till ditt fina fynd...den är ju såå fin! Har någon liknande hemma hos mig som jag trivs väldigt bra med! Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker urna. Hoppas att ni får en härlig semester! Vi får hålla tummarna att vädret blir bättre. Här drar åskan in så vi får se om jag kan sova i natt...

    Kramar Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  10. Oj vilken pampig snygg urna!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Wow, vilket toppenfynd! Urnan var verkligen jättevacker!

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Va kul att du fyndat urnan till en så billig peng -den är verkligen ståtlig . Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blogg jag hittat och vilken fin urna. Förstår att du är nöjd. Må så gott!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera