torsdag 23 juli 2009

Min nya gamla knoppbräda!

Har grejat i köket med min fina knoppbräda som jag fått av min snälla syster hon gillar oxå inredning. Den var som gjord för denna väggen.


Den gamla svarta ovala ramen är ett fynd från min loppis tur häromdagen, i den har jag satt ett dokument, den gamla mjölk krukan är oxå ett loppis fynd från samma loppis. Jag fyndade oxå en del andra saker bilder kommer sen.

Fyndade bla den här fina brickan i trä i Barock/Rokoko stil, fast den var i en annan färg som jag inte tyckte om, så jag målade den i svart matt färg, den blev riktigt fin tycker jag. Det var allt för idag , Ha det nu så gott allihopa.

9 kommentarer:

  1. Men oj va fint,och va många soppterriner du har jag jagar efter en sån men det är inte det lättaste.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med knoppbrädan! Och brickan gillar jag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Din knoppbräda passade jättefint. Och så många fina terriner du hade på hyllan, wow!
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. SÅ läckert det är med knoppbrädan ihop med hyllan, det ser väldans fint ut...:)..stírrar bara på alla vackra terriner du har..lyckos dig..och så fint med det svart stillebenet..ha en skön sommarhelg, kramen

    SvaraRadera
  5. Vad det blev fint med knoppbrädan och vilka fina saker du har hängt på den. Brickan tyckte jag om.
    Önskar dig en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Va fin knoppbräda, och allt som du har hängt på den snyggt. Men oj vilka fina soppterriner du har.
    Trevlig helg.
    / Maud

    SvaraRadera
  7. Jättefin knoppbräda!! Önskar dig en trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Hej! Fina saker har du hittat, som vanligt! Men urnan i Gjutjärn var ju ett superfynd! Grattis till den :) Jag ska ev. på auktion i morgon, hoppas fynda lite själv..!

    SvaraRadera