söndag 12 juli 2009

Min älskling!

Idag gjorde jag ett nytt försök att få ett foto på dom små andungarna men dom ville inte komma fram idag, men min älskling Måns är fotomodell idag han brukar alltid följa med mig när jag går ut och går, här sitter han på utemöbeln som står vid mina föräldrars damm och spanar.


Visst är han fin min lille kille, ja han är inte så liten han vägde 7kg sist han vägdes, det är en norsk skogkatt, fast nu på sommaren så har han inte så stor man men den växer ut till hösten och då är det borstning som gäller men det går bra för Måns älskar och bli borstad.

Den här bilden tycker jag blev så rolig, han tror nog inte han syns där bakom ormbunken,hihi.
Det var allt från mig för idag.
Ha det gott


10 kommentarer:

  1. Vilken snygging han är Måns, min Findus väger kring 5 kg och vi tycker att han är stor....
    / Maud

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad fin han är, helt perfekt utseendemässigt tycker jag! Har själv haft en Norsk skogskatt i nästan 18 år, han dog i höstas, fy vad tomt det är efter honom!
    Någon gång om vi skaffar en ny, får det gärna bli en liknande din Måns..:) Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten sötnos,har också två sötnosar här hemma skrutten och hampus heter mina sötnosar.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  4. Åh vad lik han är min katt Amanda, som rymde för 2 år sedan när vi fick Hilma hund. Nu bor hon hos en pensionerad dam en bit härifrån och vi har hälsat på. Amanda har fått det bra där. Hon är 12 år gammal så det är ingen ungdom. Ska passa henne i nästa vecka när nya matte åker på semester.

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker katt och mysiga bilder! Låter bra att plantera pioner..det borde jag med göra! Kram :)

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar misse du har..så fin är han din Måns, ha en skön sommardag, kram

    SvaraRadera
  7. Åh, Så söt han är din lille kisse....Ha en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Hej Sofia!
    Måns är en riktig pudding hihi! Kul bild där han gömmer sig bakom ormbunkarna:)

    Kramis Jenny

    SvaraRadera