onsdag 20 maj 2009

Stor madonna & min kristallkrona

Visar här min favorit madonna, hon är hela 90 cm hög, och väger en del då hon är gjord i betong. När hon ska flyttas så får min man flytta henne, hon väger nog ca 50-60 kg. Har gjort en krans till henne i dag av min bukettapel som just börjar att blomma nu.
Visar även min nya kristallkrona som är från 40talet, och den har s.k. Bhömisk kristall, vet inte riktigt vart den ska hänga än, men det lutar åt att den får komma upp i badrummet, jag är så glad i den. Ha det gott

5 kommentarer:

  1. Å, det lär bli fint i badrummet!!
    Ha en fin långhelg!!
    kraam

    SvaraRadera
  2. Vilken fin madonna och kristallkronan! Det blir häftigt att hänga den i ett badrum!
    Ha en bra dag
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  3. hej,

    jeg ønsker mig sådan en stor en madonna.
    Din er rigtig smuk, og godt at den vejer lidt.
    Så velter den ikke så nemt.

    En lysekrone på badeværelset, det er i hvertfald meget glamorøst, og jeg synes det er veldig sjarmerende.

    ha det godt
    Dagný

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia!
    Vilken imponerande madonna! Jättefin krona oxå, den kommer bli jättefin i ditt badrum:)

    Trevlig helg,
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Verkligen en ljuvlig madonna....och kristallkronan en skönhet den oxå...önskar en skön långhelg, kramen

    SvaraRadera