fredag 1 maj 2009

Här kommer en bild på min sengustavianska sekretär från 1800 talets 1a del, uppe på har jag en fin gammal dörr i gustaviansk stil från tiden. Och min mora klocka med rakt hus är en så kallad herrmodell.
här är min lilla hylla inköpt på fridasgård för några år sen, och min handgjorda ängel från country by mail. I morgon ska vi åka och hämta min skänk i gustaviansk stil med så kallade romber på dörrarna, har länge letat efter en sån och äntligen har jag hittat min, och den är vit, Bild kommer senare. Nu får jag gå och se till katten kajsa hon fick nämligen ett huggormsbet i dag så hennes tass är stor som en fotboll, men katter brukar ju klara huggormsbet ganska bra. Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia!
    Det ser så fint ut med kronan längst upp på klockan!
    usch, stackars kissen som fått huggormsbett:(

    Ska bli spännande att se ditt senaste möbelinköp!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men gud vad mycket fint du har! Jag blir alldeles avundsjuk! Stackars kissen, våran hund blev huggormsbiten 2 ggr, en gång i benet och en gång i nosen. Det var inget vidare.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera