måndag 24 augusti 2009

Mitt sista inlägg av mitt sovrum!

Hej!
Idag är det sista inlägget av mitt sovrum för denna gång.
Blombordet har ni sett innan då stod det i hallen men det fick flytta in här istället det passar bra till dom grå tapeterna,
Under har jag en kista/korg som jag shabbat vit, iden förvarar jag mina favorit böcker.

Här har vi våra gamla natt särkar, dom används inte för vi är lite fylligare hihi, dom bara hänger här som dekoration.


Och sist en bild på mitt gamla skåp i gustaviansk stil framifrån, det är ju lite svårt att få till jättebra bilder, titta så fina detaljer det har.
Det var allt för denna gång.
Ha det nu så gott allihopa

17 kommentarer:

  1. Har inte varit inne på din blogg sedan du börja visa ditt sovrum.Vilket underbart sovrum ni har, så vackert. Jag tittar och tittar och njuter det är nästan så att ögon ramlar ur.
    Underbara bilder.
    Där måste ni sova gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilka fina bilder. Du har det verkligen vackert i sovrummet.
    Ha, en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen vackert sovrum,och skåpet år jätte fint.
    Ha en trevlig kväll.
    / Maud

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilket mysigt sovrum. Älskar den vita garderoben..Kram

    SvaraRadera
  5. Ni har det verkligen vackert i sovrummet! Kan man få hyra in sig?! ;0)
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Hej Sofia!
    Din M är verkligen duktig på att snickra, utbildad eller inte;)

    Gillar din blombänk o det vackra skåpet!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så fint så fint og romantisk dit soveværelse. Har bare kigget og nydt men været for doven til at kommentere, men det går vel ikke længere.
    Jeg har en meget kedelig klædeskab, som det er lykkes at gøre lidt bedre med nye knopper og malning, men den er helt flad. Jeg drømmer om en herlig stor karlekammerskab og en byrå, som i siger på svensk.
    Ja, jeg lærer lidt svensk efterhånden, men på dansk og islandsk hedder det kommode. Godt at vide at det fungerer godet med denne slags løsning.
    kan også godt lide de grå vægge mod alt det hvide!
    ha det godt ,
    hilsen Dagný

    SvaraRadera
  8. Blombordet är jättefint, passar perfekt till allt det andra vackra!
    Gamla särkar är väl vackrast på galge ändå oavsett fyllighet...hihi Jag gillar gubben bättre i kallingar (eller utan) hellre än i en vit gammal särk! Fniss!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. Hej!!

    Så fint det blivit i ert sovrum, skåpet är sååå fint, gillar spegeln i det!!

    Hoppas du får en fin dag, kram Camilla.

    SvaraRadera
  10. Underbart skåp du har i sovrummet det gillas. Roligt att hitta till dig.
    Kram Tess

    SvaraRadera
  11. Oh vilket vackert skåp!! Och kristallkrona var också jättetjusig!! tack för titten!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  12. Det är jättefint i sovrummet! Gillar speciellt det fina skåpet!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt sovrum..riktigt fint! =)

    SvaraRadera
  14. Du...jag skulle kunna se hur många inlägg som helst från ett underbart vackra sovrum..så många fina möbler ni bara har...:) hopps dagen varit bra, kram

    SvaraRadera
  15. Åh så fint kan tro du sover gott i detta vackra sov rum .DU är så duktig på att inreda .Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  16. Tack för titten, det var kul och kika in i erat sovrum. Och ett sånt vackert sovrum sen.
    Kramar AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Åh, vad fint du har det i fönstret...Ser såå hemtrevligt o snyggt ut! jättefint linneskåp också! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera