lördag 10 mars 2012

Pardörrar & Skänk!

Hej på er!
 Nu var det länge sedan, så jag kände för att lägga in ett
 nytt inlägg, har funderat på att ta bort bloggen.
Vi får väl se hur det blir, eftersom jag inte har känt för att blogga helt enkelt.
 Hursomhelst, här är mina efterlängtade par dörrar, dom satte vi upp i höstas
är så nöjd med resultatet, skönt att kunna stänga till.


                                         
En  ny skänk har det blivit oxå, tycker den är så  fin med  
bakbordskanten, runt om. Skänken som stod här innan har  flyttat in  till ett annat rum.
Och nu i veckan som kommer blir det till att ändra om igen, då  jag  väntar på att få hem nåt som  jag länge velat ha, köpte den som en födelsedagspresent åt mig själv.
Lovar att visa den sen.
 Nu ska jag slänga ihop en tårta, Gubben fyller år idag och  jag fyller på Tisdag så vi brukar fira ihop.
Ha det nu så gott alla ni som tittar in här.
                                     
                               

5 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Vad kul med ett nytt inlägg från dig:)
    Jättefina pardörrar, passar perfekt!

    Grattis till din M, hoppas ni får en mysig kväll! Här ska vi strax kika på Mello:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad kul med ett inlägg från dig, vilka vackra dörrar!
    Ha en underbar söndag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
    Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
    Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
    Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

    SvaraRadera
  4. Men oj vad fint! Vilka vackra dörrar och vilken vacker skänk!!!! Underbart! Nu är jag nyfiken på din födelsedagspresent....
    kram, Marita

    SvaraRadera
  5. Jätte ifna.
    Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera