onsdag 7 oktober 2009

Utmaning & Skänk!

Hej på er!
Jag har fått en utmaning av söta Jenny med bloggen hemma på kråkered!
Den går ut på att man ska beskriva bloggen av den man får den i från med ett ord. Jag tycker att Jennys blogg är inspirerande!
Jag skickar utmaningen vidare till dessa 5 bloggar

Artur& Gerda
Ett rött monogram
Stinas Loppis
Majas skafferi
Mormor Elsie

Men gör det bara om ni vill.

Här kommer en bild på ännu en skänk som är en av mina passioner, den har blivit över, och jag har ingen plats för den, så den är till salu om ni är intresserade, så kan ni maila mig på mixon1@telia.com Skänken är såld!!

Det var allt för idag, ha det så gott allihopa





12 kommentarer:

  1. Hej! Jaså, en utmaning..svarar på det här viset genom att säga att din blogg är STILIG!
    Precis som den fina skänken! Skulle verkligen inte ha något emot att äga en sån! Det blir nog inga som helst problem att bli av med den!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jag lägger ett ord ändå! KÄNNERMIGBEKVÄMOTRIVSAMIDINBLOGG
    Tack för go kommentar!!!!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack för titten,det går bra att köpa kort av mig fall du vill,du kan maila mig i såfall adress och så.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar skänk!! Hade jag bott närmare hade jag mer än gärna befriat dej från den;-)
    Vad synd att du inte rymmer den!!!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för titten!
    Jättefin skänk, den blir du nog av med snabbt!
    Vad roligt att du blev nöjd med sakerna!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  6. Hej och godmorgon. Vilken fin skänk du säljer, det är nu man önskar man hade plats. Jag har svarat på din utmaning nu på morgonen..
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej Sofia!
    Tack söta du för ditt fina ord om min blogg:)

    Åh vilken fin skänk!! Vad synd att den inte får plats hos er.

    Såg din ljuvliga järnsäng på Blocket häromsistens. Vad jag önskar att vi inte haft snedtak i Tindras rum, annars hade den varit perfekt för henne:)

    Ha en toppendag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Skönt att du är frisk igen och kommoden är ju jättefin. Synd att man inte har plats för den...
    Ha en skön helg
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar skänk..synd att jag redan köpt på mig ett antal till gården, ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  10. Hej i höstregnet !Tack för utmaningen om ja fattar rätt så ska ja säga nåt om din blogg med ett ord -inredningsbäst .
    Du har ett så vackert hem som du delar med dej av . Ja ja ska snart ut o resa till värmen ska bli så roligt o härligt .Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  11. Skänken är ju jättefin o vacker! Som du vet har jag ju en själv som jag tycker mycket om....Önskar dig en Trevlig helg vännen! kramis Therese

    SvaraRadera
  12. Vilken fin skänk, så synd att du inte får plats med den. Kanske är det tur hi hi man skulle lätt fylla flera hus eller hur... det finns så mycket fint..
    Trevlig fortsättning på helgen.
    Kram Maud

    SvaraRadera