onsdag 22 april 2009


Tänkte fortsätta med några bilder från köket, min tallrikshylla som jag köpt på fridas-gård, och där i har jag nu mina gamla tallrikar från rörstrand som heter flora. Och gamla salt kar. Under hänger min gamla knoppbräda.

Här är mitt favoritbord med låda i det är från slutet av 1700talet tidigt 1800tal, med underbar patina, tycker det bryter av så fint mot allt det andra vita, vi håller på att måla i köket, vi har några taklister samt ett fönster kvar som ska bli vita, det syntes i förra inlägget, men är snart vitt det oxå, Stolen är en gammal leksand mod över 200år.
Ha det gott

1 kommentar:

  1. Perfekt med en lite mindre tallrikshylla. Och ditt gamla bord är jättefint. Och just ngt som inte är vitt är snyggt. Då syns det liksom mer.
    Ha en bra torsdag
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera