måndag 25 juli 2011

Hej på er!
Jag kan  fortfarande inte kommentera hos er andra, min gubbe håller på att se vad det kan bero på?
(att lägga in nytt inlägg fungerar iallafall, märkligt är det)
Tänkte iallafall visa min  fina gjut järnsurna som  jag köpte  för ett tag sen, 
Här hemma håller jag på att byta stil i storarummet, har sålt några brunisar, men några har jag sparat, det var ju inte tänkt att jag skulle byta, men så hittade jag ju en sån  fin gammal matsalsmöbel i Gustaviansk stil, som min gubbe håller på att måla om, och stolsdynorna ska kläs om .
Visar den sen när den är på plats.
Ha det så gott.

5 kommentarer:

  1. Hej! Fint som alltid hos er. Vilken händig sambo du har,detta bord- och sidobordet var så snyggt! och det som står på det!
    Ha en fortsatt skön sommar!

    SvaraRadera
  2. Ja, det verkar som det är mycket problem med bloggen - av olika slag.
    Fin urna och jag är spänd på att se din matsalsmöbel när den är klar.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jättefin urna, och tavlan och ljusstakarna är så fina också. Angående kommentarer, kolla under inloggningsraderna. Har du rutan fortsätt vara inloggad ibockad, ta då bort den bocken. Sen funkar det kanske...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jag har också haft lite problem, inte att kommentera, men jag kommer inte in på bloggarna direkt, utan får vänta och försöka igen. Vet inte om dte är fel här hemma hos mig, men jag tror inte det.
    HA en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Tråkigt med strul. Jag hade oxå så, men klickade ur rutan "fortfarande inloggad" då funkade det igen. Står under där du loggar in.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera