tisdag 22 februari 2011

Min hall!

Hej!
Idag så blir det lite bilder från min långa hall. Som en del av er kanske kommer ihåg så tapetserade vi om här före jul. Det fick bli vita tapeter, det är så lätt att
ha andra tillbehör till då tycker jag.
Här stod ju min skänk i gustaviansk Stil innan, men den fick flytta på sig iallafall ett tag, då jag i somras köpte denna sekretär/chiffonje som jag bara älskar, tycker att den är så vacker nertill.




Här är mitt ena månbord, med div saker, favoriten här är min franska kandelaber.
Det andra månbordet som jag har i hallen var med i förra inlägget ifall ni vill se?, det är lite svårt att ta bilder här i min långa hall.
Jag har för en tid sedan även hittat nåt som jag länge velat ha,en skänk i pärlspont/råspont,så nu slipper gubben att snickra, hihi, visar sen någon gång.
Nä nu ska jag gå och duka det blir pizza till middag idag.
Ha det gott

7 kommentarer:

  1. Fint! Pizza är gott någon gång i bland. Här blir det McD idag... Illa!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var en vacker möbel det där.
    Månbordet är också fint. Du brukar alltid hitta vackra ting:)
    Här var så mycket barn idag så det fick bli spagetti o köttfärssås, då är iallafall dom nöjda o glada;)
    Ha en mysig kväll! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Så fin sekretär!
    Då kanske gubben kan snickra nåt annat åt dig, eftersom du hittad en färdig skänk;))))

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Halloj , verkligen snyggt du har så god smak , hoppas allt e bra med dej i kylan , jag är så trött på vintern nu o längtar efter lite värme Kramis // Stina

    SvaraRadera
  5. Jättefint!!!Önskar jag också hade en stor hall,min är så pytte........
    Kram på dig vännen!
    Anne-Lie

    SvaraRadera