onsdag 3 mars 2010

Lite blandat!


Hej allihopa!
Det har ju inte blivit speciellt ofta som jag har lagt in nya inlägg för jag har inte haft lust helt enkelt, men jag är glad att ni besöker min lilla blogg ändå!
Igår var jag och hämtade ut ett paket, och i det var den här fina vasen/lyktan från Olsson och Jensen och den är riktigt stor och i fattigmans silver, just nu har jag ett ljus i men längtar till sommaren då jag tänker ha pioner i den.
Florabilderna har jag vunnit på tradera .


Här är skrivbordet/sidobordet som jag skrev om tidigare att jag skulle måla, så här blev resultatet, var lite velig om jag skulle behålla det eller sälja det,eftersom jag inte hittade den rätta platsen, men valde till slut att sälja det, eftersom det kan bli för mycket av det goda annars.
Det var allt för denna gång,
Ha det nu så gott allihopa

11 kommentarer:

  1. Bättre sällan än aldrig:) Huvudsaken är att man gör som man har lust med bloggen.
    Vasen kommer att bli sagolik med pioner i! Det är min nr.1-favoritblomma!!!
    Jag tycker bordet är urfint! Lycklig är den som köpte det!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vilka fina fynd! Skrivbordet såg jag på Blocket häromsistens, såå snyggt!

    Hoppas allt är bra med er!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Fint, så fint du har dekorerat på bordet med vackra saker! Å vad fint med Pioner i den sen....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Åh vilka vackra saker!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Så fin vas!! O allt det andra också. Jättefina bilder. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  6. Det var en fin lykta, Olsson och Jensen har underbara saker. Köparen av det fina bordet blev garanterat lycklig, jättefint, men man ska ju ha plats också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Så fint du har gjort...Önskar dig en sköön helg med solsken o fågelsång! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Vacker vas och jättefint skrivbord! Men man kan ju inte behålla allt som du skriver.
    Trevlig helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!!
    Lika fint som vanligt!!!Vet precis hur det är,känner just nu som jag bor i en flyttlokal,möbler överallt,men nu ska det bort!!!
    Ha det jättegott,och jag saknar dina inlägg!!
    Kram på dig!!!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Lyktan /vasen är jättesnygg...kommer att bli ljuvlig med pioner!
    Bordet är jättefint, någon blir lycklig!
    kraam

    SvaraRadera
  11. Hej vännen , alltid trevligt att titta in till dej , hoppas allt är väl med dej Kramisar //STINA

    SvaraRadera