fredag 4 september 2009

Mitt gamla skåp & sekretär & fågelbur


Hej på er!
Vi håller på att ändra om här hemma, så jag behöver göra mig av med lite saker egentligen, har helt enkelt för mycket, tror jag ska göra mig av med detta gamla skriv skåp från 1830 , för jag har hittat ett annat fint skåp, men jag har svårt att bestämma mig, tänk om jag ångrar mig, eller så får det kanske flytta ut i min bod ett tag?
Hur skulle ni gjort?

Samma sak här, kanske får denna sen gustavianska sekretär flytta ut i min bod ett tag, eller säljas?
Denna gamla fågelbur ska jag iallafall sälja, den är tillverkad mellan 1900- 1925. Om intresse finns så går det bra att maila mig på
mixon1@telia.com Fågelburen är såld!!
Nu är det dags att sova en stund.
God natt


14 kommentarer:

  1. Men så fina saker....Vad "modig" du är som säljer så där! Jag skulle ha jättesvårt för det.... Är alldeles för rädd för att ångra mig! Det blir nog inte svårsålt för det är ju såå fint! Önskar dig en trevlig helg vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ja det är svårt att veta om man ska sälja eller inte,så fundera du ett slag så du inte ångrar dig.
    Det var iallafall jätte fina saker och möbler.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  3. Godmorgon. Så fina möbler, ska du inte fundera liite till. Skåpet är ganska likt vårat, vi har luckor på underdelen som skillnad. Har du en bod kan du ju ställa möblerna där. Fågelburen är ljuvlig, säkert redan såld.
    Du har så mycket fint så det är inte klokt.
    Ha en fin lördag
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Godmorgon vilka ljuvliga möbler....Skåpet är ju så fint!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  5. Skulle aldrig kunna sälja detta vackra skåp..gör du det så kommer du att ångra dig, jag lovar....ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Skulle nog vänta ett tag om jag var du, det är ju så fina skåp!! Ställ ut dem i förrådet ett tag så kanske de kan flytta in nästa gång ni gör om??

    Fågelburen är jättecharmig, säkert många som vill köpa den!

    Ha en bra dag,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Vilka vackra möbler!

    Jag instämmer nog helt med alla de andra. Ställ in det i förrådet om det finns plats. Skåpet är ju underbart vackert och tänk om du ångrar dig. Jag är faktiskt på jakt efter ett sådant att ha som arbetsplats. Praktiskt när man kan gömma undan allt på ett ställe!

    Hoppas att du får en fortsatt mysig helg!

    Kramar Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  8. Hej kul att du tyckte om hattaskarna, och alla tre bruna finns kvar!

    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina möbler du har!
    Känner igen mig i denna tveka att göra sig av med prylar men det är en ganska befriande känsla när man gjort sig av med sånt man inte alls använder så ofta!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  10. Jättefina möbler! Hoppas att du bestämmer dig för det rätta vilket det än blir. Fågelburen är jättesöt!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Så fina möbler, jag förstår dig precis!
    Det är svårt att skiljas fast man så gärna vill förändra. Men jag håller med de andra, om de står undanställda och du inte saknar dem inne så kan du ju sälja dem senare.
    Kram Kajsa.

    SvaraRadera
  12. Kikar in o önskar dig en Trevlig vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Så fina möbler. Jag skulle nog spara dom ett tag. Man kan ju ångra sig....
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  14. jag skulle ställa allt i boden i minst ett år...sedan ta en funderare om jag ville ha det=)
    Kram Annica.

    SvaraRadera